نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد
سرخط خبرها

سکوت رسانه استقلال درباره تداوم حضور نکونام| ادامه بلاتکلیفی

  • کد خبر: ۲۳۴۹۱۵
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷
سکوت رسانه استقلال درباره تداوم حضور نکونام| ادامه بلاتکلیفی
درحالی که شایعاتی پیرامون تداوم حضور استقلال نکونام در استقلال مطرح شده، اما همچنان رسانه این باشگاه در مقابل وضعیت نیمکت این تیم در موضع سکوت به سر می‌برد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که برخی منابع از تداوم حضور نکونام روی نیمکت استقلال صحبت به میان می‌آورند، اما رسانه رسمی این باشگاه در موضع سکوت به سر می‌برد و هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است.

رسانه رسمی باشگاه استقلال بعد از قهرمانی سپاهان در جام حذفی این مقام را به باشگاه اصفهانی تبریک گفته است، اما درحالی که همه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های رسمی طی روز‌های گذشته از بلاتکلیفی این باشگاه صحبت به میان آورده و انتقاداتی را مطرح کرده‌اند، اما همچنان موضع رسانه رسمی باشگاه استقلال سکوت است و انگار بنا نیست درباره این موضوع اطلاع رسانی دقیقی انجام شود.


در عین حال قرار بود ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه استقلال نیز مشخص شده و اعضای جدید هیات مدیره معرفی گردند، اما هیچ یک از این اقدامات انجام نشده تا مشخص شود باشگاه استقلال در بخش مدیریتی نیز با مشکلات و ابهاماتی مواجه است و دقیقا روشن نیست که قرار است چه سلسله اتفاقاتی در این باشگاه رخ دهد.

مع الوصف تا زمانی که باشگاه استقلال به طور رسمی درباره وضعیت نیمکت این تیم اظهار نظر نکند نمی‌توان پیرامون این موضوع اظهار نظر قطعی کرد. هرچند که شنیده می‌شود باشگاه استقلال در تلاش است به سرعت در این راستا بیانیه‌ای صادر کند و درباره وضعیت سرمربی و مدیریت شفاف سازی کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->